فکر کردی آدمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

حوا” که باشی


بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!



( درست مثل تو ! )



نظرات شما عزیزان:

Mortezak
ساعت11:24---29 مهر 1391
خودم بهش گفتم نگران نباش حالا میدونه و میمونه
پاسخ:دیگه نمیخوام ریخت نحسش و ببینم ... اشغال عوضی ....


EMo BOy
ساعت10:04---29 مهر 1391
دوستش داری؟

چرا غرورتو کنار نمیذاری؟

چرا نمیگی بهش عاشقتم؟

چرا؟

رو در رو بهش بگو...

بگو دوستش داری جوابتو میده شک نکن

یه لحظه غرورتو بذار کنار یه لحظه اسمون که زمین نمیاد میاد؟

شک نکن اگه عاشقت باشه میگه دوستت داره.اگه نگفت همون بهتر نگم چی میشه...

بعد واسه عشق منم دعا کن الان تو بیمارستانه تو روخدا براش دعا کن.
پاسخ:من به یه اشغال هرزه ی هوسباز نمیگم عاشقشم ....


گلنوش
ساعت21:10---28 مهر 1391
خب من که هنوز عاشق کسی نشدم که بخوام بفهمم چه جوریه !!!پس از من انتظار نداشته باش که بخوام بیشتر مطالبی رو که مینویسی رو درک کنم :

Bپاسخ:به تو میگن ادم .... افرین که عاشق نشدی ....


گرگنما
ساعت20:01---28 مهر 1391
اخ دیروز عشقم باهام خراب کرد - خوشبحالت که خوب خوابیدی
پاسخ:وااااااااااااااااای . متاسفم ...............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,| 16:12|ملینا آریا|

MisS-A